Christmas mode

2011-12-24 - 00:46:10

Jag njuter av att vara hemma. Så otroligt.
En underbar dag med Lotta, min äldsta vän och familjetid. Hemma mys.
Precis vad jag ville.
Det saknas någon dock, någon som är hemma för mig. Någon som är självklar att vara med mig överallt eller bara ett samtal bort.
Men tider förändras.
Jag kan inte vänta mig att alla ska vänta på mig och när jag kommer hem finnas där för mig.
Även om de är saknade. Eller han är saknad.
Min bästa vän.

Imorgon är det julafton.
Med min familj.
Men jag är trött. Just nu känns julafton jätte jobbigt, vill helst ligga här på mon soffa och dricka rödvin.
Men jag vet att det kommer kännas annorlunda imorgon.

Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-01-12 - 22:58:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: