I came, I died

2011-12-30 - 16:42:42

Så, jag kom fram ordentligt i tisdags och G kom och hämtade mig.
På onsdagen började jag få ont i magen efter att jag åt och på kvällen låg jag i feber och extremt illamående, kräktes inte förrän på natten.
Och likaså låg jag igår, död med lite feber och G tog mig till Health center där de gav mig dropp och medicin!
Sofie, kan du gissa vem jag kan fått detta virus ifrån???
Som grädden på moset fick jag mens idag och låste in mig själv på vår toalett hemma, det har hänt en gång förut då vi nämligen inte har något handtag på vår badrumsdörr (ja, jag vet).
Men första gången öppnade George med en skruv mejsel, problemet nu var ju att G inte var hemma...
Jag har ingen överdriven cell skräck men tycker inte om att åka hiss, bli kramad för hårt, framför allt inte när jag sover men jag drabbades av total panik.
Dessutom hade jag precis satt på plattan att koka vatten för jag skulle äta för första gången på 3 dagar...
Allt gick igenom huvudet...
Det hade kunnat gå mycket värre men G kom hem efter en halvtimme då han hade kommit hem, sett att dörren till badrummet var stängd genom balkong dörren och åkte och hämtade extra nycklar på baren, han hade även hört mig banka.
Jag försökte hålla mig sysselsatt för att inte få panik för mycket men det gick inte alls...
Detta är mina dagar...
Ikväll jobbar jag igen men har en till tjej här så om jag känner mig för jävlig så tänker jag sätta mig ner och vila.
Jag har energi, bara lite huvudvärk.
Se även satt på mig lös ögonfransar ikväll! Vi får se hur det går, första gången.. Var svårare än jag trodde att få på dom!

Postat av: Sofie

Antar att du blev smittad av D? Men ingen annan har blivit sjuk, så det kan ju va nåt annat. Skönt att det gick över snabbt!<3

2012-01-02 - 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: