Christmas is a time when you get homesick - even when you're home.

2011-12-19 - 21:42:44
Så, jag vet att det inte blivit mycket bloggande men det har inte varit... läge!
Och mer lär det inte bli, jag åker ju hem på onsdag och ska spendera massa tid med vänner och familj, hemma i mitt älskade hus.
Det haglar ute.
Det är jätte konstigt.
Det känns också jätte konstigt att jag ska åka härifrån.
Men också jätte bra.
Det är ju för så kort tid men det känns som om jag ska vara borta länge.
Obehaglig känsla.
Som om jag måste säga hej då till folk.
Mycket obehagligt.
Jag är ju tillbaka fortare än jag kommer inse det, det vet jag.
Och jag längtar efter att få träffa Ida, Lotta, Olle, och hela min familj.
Ha en god jul alla mina vänner!
Alla mina små läsare.
Ta hand om era nära och kära och låt dom ta hand om er!
Jag bjuder på min favorit jul sång sedan länge, oavsett vad, var, hur och när så får jag alltid jul känsla med denna låt!
Igen... Ha en jätte god jul!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: