En arg dag

2011-12-08 - 12:42:04

Jag hatar att bli väckt.
Har alltid gjort.
Oavsett om det är av en fluga, väckarklocka eller till och med det bästa sättet att bli väckt på, någon som pussar och myser och säger hur mycket han älskar mig.
Jag hatar det. Jag slåss och puttas och tycker att han faktiskt kan älska mig mer på kvällen och lite mindre på morgonen.. Och låta mig sova!
Så nu är jag här på prestige igen, irriterad och vaken. Irriterad för att jag blev väckt vid elva, till mitt försvar så kunde jag inte sova förrän kl 4, har hamnat i den onda cirkeln nu att jag sover för länge på dagen och vaken på natten.
Jag måste ut och motionera.
Jag känner irritation och känner mig uttråkad, för jag inte motionerat på en vecka.
Vet att det är därför.
Så hur lat jag än känner mig så beger jag mig nu.
Hej då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: