Freeday

2011-12-03 - 18:25:13

Ikväll är det lördag vilket betyder att det är söndag imorgon och då är jag ledig vilket kanske nu inte tycker verkar så spännande... Men jag är jämt på prestige. Jämt! Jag älskar prestige men imorgon ska jag mysa i min säng, ha glee och greys maraton och på kvällen kommer vi förhoppningsvis iväg till ioannina på bio!! Hoppas!
Ska även försöka flirta till mig ett besök på Ikeas mat avdelning och handla lite julmat(pepparkakor).
Längtar till jul sååå mycket men förstår faktiskt inte hur det ska gå att vara utan George i 6dagar.. Vi är vana att vara tillsammans jämt!
Jag undrar hur det kommer kännas...
Ja han går mig på nerverna ofta (okej, oftare än ofta).
Men vi sitter ju praktiskt taget ihop...
Det är bra med distans dock. Kärleken växer ofta då.
Förhoppningsvis.
Antingen så inser man med avstånd att man inte vill leva utan varandra.
Eller så inser man att man lever bättre ensam.
Jag är rätt säker på vilket av de två jag kommer känna.
Och trots att det sitter ett litet monster i mitt huvud som får mig att tvivla på mig och på George så är jag rätt säker på hur George kommer känna också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: