Happenings

2011-12-07 - 20:01:10
Så, jag har haft en väldigt händelselös dag.
Jag vaknade klockan hav 2.
HALV 2?!
Vem gör sånt?!
Någon som är trött och inte börjar jobba förrän kl 4.
Jaja, jag städade upp lite hemma så imorgon kanske jag kan spela in den där filmen jag lovade, jag smutsar ju nämligen ner efter 1 halv dag.
Imorgon tänker jag iaf ställa klockan, göra lite tvätt och motion och som sagt, kanske film lägenheten lite då.
Annars så låste jag in mig på toaletten.
Eller ja, vi har inget lås på dörren, så låsa in mig var fel.
Vi har nämligen inte heller ett handtag på dörren efter 3 månader, det var så jag fastande där inne.
Som tur var var G hemma och släppte ut mig med hjälp av skruvmejsel men tänk om han inte hade varit hemma?!
Hade ju blivit panik!
Jaja.. Sen kom jag hit till Prestige.
Och här jag.
Tiden går rätt fort-sakta idag men dagarna går sjukt fort, imorgon är det redan torsdag igen och efter det är det fredag (IGEN?!) och idag är det bara 2 veckor kvar tills jag kommer hem ett par dagar!
Jag längtar så mycket nu!
Ska bli skönt att bara koppla av hemma och sa till mamma igår, ser till och med fram emot att sitta på olika plan och flygplatser i 10 tummar och bara koppla av själv!
Ska blir skönt att få egentid...
Det blir inte så mycket av det här eller hemma.
Ska lyssna på musik, se serier och plugga grekiska.
Dricka kaffe, titta på människor.
Och allt sånt där spännande som händer på flygplatser.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: