Nothing

2011-12-10 - 22:42:26

Så, det har inte hänt så mycket därför tänker jag inte skriva så mycket!
Igår blev det inte folk här förrän sent så jag gasade hem runt 5.30 imorse och min dyng fulle pojkvän därefter.
Ni ser, George dricker inte sån ofta, eller fel, han är inte full så ofta..
Sist han var full var i somras då han sumpade sin iPhone, en fantastiskt rolig kväll men han ångrar den.
Han skyllde på att han drack ur sugrör och att man blir mer full då... (??)
Jag vet inte..
Igår va han full iaf men på extremt dåligt humör mot allmänheten men extra kärleksfull mot mig, alla var idioter förutom jag..! Det händer inte ofta så det gillas!
Ikväll börjar vi iaf om på 0 och hoppas på en kväll med glatt folk, snart kommer jul helgen då jag inte e här...
Ärligt talat e Jag lite ledsen över det..
Många kul fester, mycket nytt roligt folk...
Jag är tillbaka till nyårshelgen men den handlar mest om familjen här...
Hoppas vi får lite party då också!!
Jag får ju iaf mysa med min familj på jul och är säker på att jag kommer sakna George och Parga så mycket att jag kommer uppskatta allt dubbelt så mycket när jag kommer tillbaka!
Ett tag iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: