Rosa gör mig lycklig

2011-12-13 - 16:15:54

Dessa fina presenter kom från Ida !!
En anteckningsbok och en tröja om det inte framgår...
Jag skrev jätte mycket när jag var yngre, jag hade alltid en bok med mig att skriva i!
Sedan tog datorerna över och det blev mer bekvämt att skriva på datorn men inte alls lila betydelsefullt!
Så, jag är överlycklig över min bok och glad att Ida tänkte på att jag kan skriva ner min skit här för jag kan inte prata om allt, eller skriva allt i bloggen.
Så, ni kanske blir lidande och inte får ta del av mina djupa texter längre..
Men bloggen har blivit lite annat än det..
Min rosa bok är till för mig, och det är väldigt skönt att jag kan skriva på svenska i den och bara jag runt omkring mig förstår...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: