Sometimes I just want to anywhere but here

2011-12-09 - 13:59:38
Jag trodde jag skulle vara den sista som längtade efter ett Svensson liv.
Men nu sitter jag här en fredagseftermiddag i solen och värme i Grekland och önskar att jag satt inne på ett halvkallt kontor i Sverige med snö som singlar ned från himlen utanför fönstret.
Det är ju det som är intressant med människan.
Man vill alltid ha det man inte har.
Man vill alltid vara någon annanstans än där man är.
Postat av: L

Jag undrar om det är människan i sig eller om det är typiskt svenskt att känna så? Men jag förstår vad du menar. Dock kan jag meddela att vädret idag är blä. Sitter inne, precis som du skriver, på kontor. Det öser ner ute med något som liknar snö men blir vattenpölar på marken. Rått och bitande kyla mellanåt. Så just nu hade jag hellre suttit med dig. Fast , sanrt får du sitta här i kylan med mig :-)

2011-12-09 - 14:41:29
URL: http://itwasnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: