25 november genom åren

2011-11-25 - 13:11:04
25 november 2007 så flyttade jag hemifrån. Till min 2a i Årsta. Jag kämpade som fan för att få allt fint tills min släkt kom och firade min födelsedag i denna lägenhet. Jag blev även, i samma veva, samma dag tillsammans med han som skulle bli min pojkvän 2 år framåt.

25 november 2008 så höll jag min lill kusin i mina armar för första gången. Han var då ett dygn gammal.

25 november 2009 landade jag i Houston, Texas, USA, hos min bästa vän för att spendera en vecka där. Jag spenderade november och halva december 2009 i Atlanta hos min kusin. Jag saknar dem.

25 november 2010 var jag hemma i Sverige. Min dåvarande pojkvän från Parga var och hälsade på. Ett år sedan. Det känns som om det var 10 år sedan. Jag minns inte vad vi gjorde just denna dag.
25 november 2011 och det känns som om jag aldrg gjort någonting annat än att varit här.

På denna plats, i denna lägenhet, med denna kille, och känt såhär.
Det känns som om jag aldrig kommer komma någon annanstans.
Men på 4 år har det hänt jävligt mycket.
Skrämmande mycket.

25 november 2012...
Jag ser fram emot denna dag och vad den har att erbjuda.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: