Down on my knees, I thought I was stronger

2011-11-19 - 14:40:00
Grekiska män har en fantastisk egenskap.
De trycker lätt ner sina flickvänner.
Detta sker i många föhållanden.
Mitt ex gjorde likadant.
De får oss att känna oss speciella men skit på samma gång.
Jag frågade min pojkvän varför han aldrig säger någonting snällt.
Varför han aldrig ger mig beröm, varför han aldrig ger mig komplimanger längre, gör jag aldrig någonting bra?
Han svarade att han inte vill att jag ska tro att jag är något.

Jag tror att innerst inne är de rädda att vi ska inse att vi är för bra för dom.

Postat av: Ida

der tror jeg du fant drt ut, vennen min! for redd for å miste deg.. men det rettferdiggjlr ikke det han gjør!

2011-11-20 - 01:07:59
URL: http://idastorheim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: