I am coming home for Christmas

2011-11-23 - 21:31:11

Så för alla er mysiga som bryr er så har min käre mor hittat biljetter åt mig till jul!!
Jag kommer flyga från ioannina som är en timme med bil ifrån Parga och via Aten och Paris till Stockholm men hela resan kommer ta sammanlagt 10 timmar, vilket det hade tagit ändå med buss till Aten och flyg därifrån!!!
Är sjukt glad!!
Dessutom blir jag så åk sjuk på bussen så sitta på flyg och flygplatser är mycket bättre för mig!
Jag åker den 21 och kommer tillbaka den 27, denna gång är det bara jag och vara massa mystid hemma med familjen!
Och julafton... Julafton hemma hos mig med hela min familj samlad...
Jag önskar mig inget annat.
Bara mat, familj och mys.
Och snö då.
Snö vore inte fel.
Men annars inget annat!!!

Postat av: Lotta

23, 23 , 23 ,23 ,23 23 ...december. Längtar verkligen.

2011-11-23 - 21:52:42
Postat av: Ida

HØR A! Jeg er i stockholm 22..!!! Om du har tid så er det OBLIGATORISK kaffe den dagen før jeg drar tilbake til Oslo!!

2011-11-24 - 14:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: