Stranded

2011-11-22 - 11:27:06

Så, jag försöker ju hitta ett sätt så jag kan komma hem över jul. Men eftersom jag bor i en byhåla därifrån det inte går några flyg måste jag flyga från Aten men jävla SAS kan ju inte variera sig alls så jag kan inte komma till Aten innan mitt flyg åker kl 2 på eftermiddagen.
Fan. Fan. FAN.
Alternativen jag har? Sova på flygplatsen, hotell eller fråga min vän om jag kan sova hos henne i Aten. Känner mig inte jätte motiverad.
Motarbetad. Dessutom så har jag inte tränat på 4 dagar och åt en choklad croissant till frukost.
Fan.

Postat av: Åsa Nyberg

Åååå Malin så har d alltid varit.... Jag har så många ggr fått tagit nattbussen ( 20??) så jag har vart framme mitt i natten typ kl 2-3-4 och tagit taxi ut till flp o vandrat omkring där i timmar till man har kunnat checka in o bli av m bagaget....

Alltid trassligt men vill man hem så vill man.... :)

2011-11-22 - 12:18:06
Postat av: Lotta

Fråga din vän om du får sova där eller lyxa till med en hotellnatt? ;)

Hur som helst. jag vill att du kommer och besöker Sthlm. Måste få en Malin-dos, det är ett minuskonto utan dess like just nu!

SAKNA

2011-11-22 - 15:15:19
Postat av: Mams

Mamma fixar så att du kommer hem :) Vem har världens bästa mamma?

2011-11-22 - 23:36:55
Postat av: Lotta

Heja Inger! :-)

2011-11-23 - 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: