Tomorrow I will change

2011-11-11 - 19:59:32
Så, vi har haft det otroligt bra, mycket stressigt bara. Vi gjorde världens misstag att åka bara 6 dagar till Sverige, jag ville spendera mycket tid hemma, G ville se mycket och så hann jag inte träffa alla jag ville träffa... Men jag ska iaf försöka komma hem några dagar till jul, jag är inte redo för en jul utan svenska traditioner! Då kommer jag vara ett helvete att ha och göra med! Idag har jag slappat, blev med Iphone hemma i Sverige så lekte lite med den och lekt med lite bilder, gud, jag har inte hunnit med NÅGONTING! Lägenheten är en enda röra, jag har lovat mig själv att städa upp och fixa allt imorgon, även börja promenera!! Det är ett måste nu, alla säger det varje år men nu, sommaren 2012 är då jag ska vara tränad, glad, pigg, nöjd med mig själv. Jag bryr mig aldrig om vad andra tycker, jag hatar dock när jag själv inte känner mig bekväm i min kropp! Så, det ska börjas leva hälsosamt i Parga! Jag vet inte vad som hänt med blogg.se men jag kan inte ladda upp några bilder nu, ska försöka gör det imorgon...!
Postat av: My

Låter som bra mål! Lycka till!

2011-11-11 - 20:47:23
URL: http://mys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: