You haven't seen Parga until you've seen it from Agia Eleni

2011-11-18 - 16:54:51

Jag och Julia begav oss på vandring idag, upp till den vackraste platsen i Parga, definitivt! 6.3 km klättrade/promenerade vi och jag testade Edomondo applikationen för iPhone som funkade sjukt bra! Gps, kalori och km räknare utan internet uppkoppling! Rätt tider visade den också!
Julia kämpade sjukt bra, mitt flås är rätt bra sen jag har promenerat och tom sprungit men även fast Julia e mer ovan tog det oss bara 45 minuter upp! Det är snabbt!!
Det är fantastiskt vackert där uppe iaf, jag var där ett par ggr förra vintern med Markos, hunden, om ni minns det.
För er som inte orkar gå så kan ni bara gå några 100 meter upp så får ni i alla fall lite fin utsikt!

 

 

 

 

Postat av: Ida

Elsker å se deg smile :D

2011-11-18 - 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: