And another life begins

2011-10-01 - 18:33:06
Så, skickade iväg de sista gästerna idag, sa tack och hej då och säsongen är över.
Jag har mått otroligt illa hela dagen så jag spenderade första lediga tiden, efter jag kom hem från flygplatsen, i sängen. Kollandes på Armagedon och det enda jag fått i mig är vatten, cola och lite chips men jag fick lite sömn så jag mår bättre.
Ska möte Ugne och äta middag och spendera lite mer quality time, imorgon kommer Thea tillbaka och Ida kommer på besök på måndag så det blir mycket tid med tjejerna denna vecka tills jag och G åker till Santorini på fredag.
Jag skulle behövs fixa alla kläder och så i lägenheten, men jag tänkte använda denna första lediga halva dag till att verkligen känna att jag inte måste göra någonting, eller att jag måste gå någonstans.
Nu börjar vinter livet, någon gång efter Santorini ska jag börja jobba men nu ska jag bara njuta av att vara ledig i ca 2 veckor.

Har myst i min onepiece grej som mamma köpte med sig till mig, skulle använda den i vinter men det är så svalt i vår lägenhet, den ligger liksom en etapp nedanför marken + att vi har markis så solen ligger aldrig på och värmer.
Så denna har använts flitigt redan och ska köpa en till när jag kommer hem, fan va mysiga dom e!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: