And it goes on

2011-10-25 - 12:52:52
Så, de första dagarna på Prestige har gått riktigt bra, jag väntar bara med spänning på hur det kommer bli när vi är sjukt busy... Hur ska jag hålla reda på allt och alla och deras drinkar?
Jag får hitta på något slags system!
Jag har tagit mig upp ur sängen, jag är sååå lat.
Jag bara njuter av att inte behöva gå upp ur sängen, dessutom börjar jag med en lite diet variant idag som innebär att jag fastar 16 timmar och äter i 8 timmar så mellan 3 och elva får jag äta 2-3 måltider men sedan ingenting!
Dricka vatten, kaffe och kalorifria drycker går bra under "fastan".
Det går ju bra för mig som inte behöver jobba under dagen, eller anstränga mig över huvudtaget utan jag äter när jag jobbar och behöver :)
jag uppdaterar er om hur det kommer gå!
Annars händer inte så mycket, snart dags att börja förbereda för nästa resa...
Kommer bli en tuff sådan, vi lämnar Parga runt 10 på söndag kväll och kör hela natten till Aten då vårt plan går klockan 7 på morgonen, vi är i London runt 11.
Men det ska bli sååååå kul!!!
Postat av: My

Låter najs på ditt jobb och att ni ska åka till london =) härligt!

2011-10-25 - 18:09:19
URL: http://mys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: