"Flytta ifrån dina nära och kära och se hur nära och kära de är efter ett tag"

2011-10-26 - 23:40:22
Så, snart bär det ju av och jag håller på planerar lite...
Jag vill gärna gå ut med George på lördagen, kanske en sväng på fredagen.
Han är ju intresserad av sånt, nattliv.
Gud, jag har typ ångest.
Det är sant.
Jag har ju inga vänner kvar i Stockholm, i alla fall inte såna jag gått ut på krogen med!!!
Så, de få vänner jag har kvar om det finns någon vänlig själ, är det någon som kan tänka sig ta med oss ut på lördag den 5 november?
För jag har ingen aning om vart vi ska gå?
Och ännu värre, tänk om vi inte kommer in?
I Parga, även i Patras när George bodde där är han var att inte ha några problem men sånt här oroar jag mig för.. Sjukt va?!
Jag vet inte hur det går till längre i Stockholm, när jag var ute som mest var när tog studenten och sedan skaffade jag ju fast pojkvän och sedan flyttade jag så mina erfarenheter av Stockholms uteliv är begränsade.
Ja, såna här små problem oroar jag mig för.
Töntigt va?!
Postat av: My

Vad gillar han för musik? Det finns ju massa ställen, men allt beror ju på vad ni vill ha för utekväll. På stureplan kör de ju samma musik överallt typ?! Hänger aldrig där så vet inte säkert.. men det e väl mest house o sånt där. På söder ere ju mer blandat.

Sen finns det ju massa pubar. Rock ställen osv.

2011-10-27 - 10:29:59
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet att vi inte är vänner längre, men det hade varit kul att träffas. Även om jag inte är samma utetjej som förut. Kanske konstigt att det kommer från mig. Men avslutet mellan oss vart så konstigt.

2011-10-27 - 16:27:16
Postat av: Malin

Hehe jag det var lite oväntat, mest för att jag inte sett något levnadstecken från dig på ett tag :P

kanske ska få dig låta ta med oss till Stures? :P

2011-10-29 - 12:12:51
URL: http://malinbrobergs.blogg.se/
Postat av: Sara

alltid roligt å vara lite oväntad :P hör av dig om de är så¨har samma nr som förut :)

2011-10-31 - 00:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: