Let me sleep

2011-10-17 - 12:54:03
Så, en annan sak varför George gör mig så sjukt irriterad ibland är på grund av mitt morgonhumör.
På senaste tiden är jag mer och mer som min mamma, jag vill vakna lååångsamt, ligga i sängen och dra mig, gärna snooza lite och sedan gå upp och äta frukost i lugn och ro och mysa lite för mig själv.
Men George?
Nej nej nej...
Han vaknar och sekunden han vaknar så ska han börja prata och leka, han är som en 5åring!!!
Och jag bara grymtar lite lätt eller säger "stop it" en miljon gånger.
Nu har det gått 2 timmar sedan han gav upp och åkte till Prestige själv och jag fick sova kvar, äta, dricka kaffe och mysa, alldeles själv!
Och nu är jag redo att fånga dagen!!! Förutom att dagen har ju redan försvunnit, klockan är 2....
Det är iaf som sommar här igen, vilket är sjukt eftersom igår kväll var det verkligen kallt och höst i luften!
Men nu, skiner solen och det är riktigt varmt.
Vilket (nu kommer jag väl få stryk) är irriterande...
Jag saknar regn!
Kan det inte bara regna riktigt jävla ordentligt ett par dagar!
Efter 6 månader med sol, värme och på stranden är jag trött på skiten!
Kan det inte bara regna, bara ett par dagar så kan man vara glad för att det är sol sen?!
Gud vilka små problem jag har...
Fan... Jag måste verkligen sluta klaga...!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: