Love, weather and the future is unpredictable

2011-10-06 - 14:32:02
Hade en fantastisk kväll igår på min uteplats med mina fantastiska vänner.
Vi skrattade, pratade och drack en jävla massa vin.
Och som ni vet åker vi till Santorini imorgon.
6 dagar av mys, lugn och kärlek.
Men. Det ska regna.
Det gillar inte G.
Jag har inte så jätte mycket emot det, jag är inte så mycket för att ligga vid poolen eller på stranden ändå.
Jag kan sitta på balkongen med en bok, på en kafeteria, eller åka runt i bil och se ön.
Men G är inte överlycklig.
Dessutom så fick jag min mens idag.
Japp. Ni vet var det innebär, jag tänker ju inte hymla om något, ni vet ju hur jag är.
Så denna semester blir nog inte så himla romantisk som man kunnat tro.
Men det kan vi ju inte hjälpa.
Jag förstår inte varför man ska oroa sig för saker som inte går att påverka.
Jag kan inte stoppa min mens.
Jag kan inte tvinga fram solen.
Så jag tänker inte oroa mig över det, istället ser jag fram emot att få komma bort ett tag, ta det lugnt.
Och se Santorini.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: