Play me something new

2011-10-16 - 21:09:04
Jag är extremt musik hungrig.
Jag älskar musik.
Och jag vill alltid hitta ny musik.
Daughtry är stora favoriter men deras två album har jag nu lyssnar sönder men den 21 november kommer ett nytt och jag kan inte vänta.
Jag önskar också Lars skulle släppa något nytt och väntar på The Script, men antar att jag får vänta ett tag.
Men när jag hittar ny musik jag gillar så lyssnar jag sönder den låten och sen tröttnar jag och hittar nytt.
Nu är jag på jakt efter nytt.
Jag är väldigt glad att jag gillar grekisk musik också, det vidgar så mycket.
Jag gillar texter, det är det jag lyssnar på. Bra låttexter som jag kan relatera till.
Det är kul att ni läser bloggen, även fast jag kommer av mig då och då så är det roligt att ni hittar tillbaka!
Idag tog jag vinterns första promenad med George till Valtos och det känns i luften att det är höst.
Det är underbart mysigt.
Efter det så gick vi och drack kaffe i baren och sedan kom jag hem, städat lite och lagat mat.
Jag har en ny grej, som kommer låta konstigt för de som känner mig.
Jag vill ha det städat.
Jag är väldigt noga med det sedan vi tog den nya lägenheten, jag märkte det redan i guide rummet i somras att jag ville ha det mer ordning.
Jag är en extremt slarvig person generellt men med åren så kommer det tror jag att jag vill ha det lite renare och lite snyggare.
Så lite städning varje dag blir det men jag kommer på mig själv tycka att det är roligt (!!!!!!) till och med att plocka och fixa.
Idag har jag hemma kväll, jag ska göra en chai latte till mig själv och mysa i sängen.
Ska försöka få ner nya avsnitten av Greys och ta det lugnt, kanske ett glas rött framåt timmarna.
När jag börjar jobba i baren kommer det inte bli många kvällar jag är hemma så tänkte passa på ikväll, när det dessutom är väldigt kallt så passar det bra att ta en dusch, ta på pyjamas och krypa ner i sängen.
Men först ska jag hitta lite musik!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: