Run, run, run

2011-10-29 - 12:16:37
Så mina vänner, nu dör bloggen ett tag.
Jag åker iväg på söndag kväll, till London först som sagt och sedan hem till Stockholm ett par dagar och med har jag med mig min käre pojkvän.
Är säker på att vi kommer ha det super bra, precis som vi hade det på Santorini och den senaste veckan har varit bra mellan oss, antagligen på grund av att jag har börjat jobba och har annat att göra än att sitta hemma och gnälla..!
Men jag kommer inte ta med mig min dator, jag orkar inte släpa på det och om vi råkar behöva något så har vi internet i telefonerna eller så är internet rätt lätt åtkomligt ;)
Men någe blogg blir det nog inte men önskar er en jätte trevlig halloween och trevliga 2 kommande veckor och så kan ni vänta med spänning till jag kommer hem och ni får se massa härliga bilder och mysiga historier.
Mest av allt ska jag shoppa, jag har drömt om shoppig inatt!
Om ni har några London tips, säg gärna dom nu innan jag åker på söndag kväll, alla tips är uppskattade! Har varit i London 2 gånger förut men då var jag inte ute och år middagar eller så utan mer shopping och fest...
Tipsa gärna om ni har något på lager!

Igår jobbade jag heela dagen, det var sjukt busy på Prestige så sprang, sprang och sprang!
På kvällen var det inte lika mycket folk men ikväll har vi closing party så tror att det blir en bra kväll med mycket folk!
Jag tänker iaf dansa till denna låten nedanför, vet inte varför men kan inte sitta stilla när jag hör den!
Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: