Santorini Blue

2011-10-15 - 12:56:16
Så, nu tycker jag om bloggen mycket bättre, har fortfarande lite problem med "baksidorna" höhö, typ inläggssidorna och de andra men fixar de så småningom!
De nya bilderna är iaf från Santorini och vi hade det fantastiskt!!
Vi kom tillbaka i onsdags natt efter 6 dagar på ön och direkt började jag jobba på George bar, hans mamma har dagskiftet men hon behövde fixa lite hemma så jag och George var här hela dagarna torsdag och fredag!
Det gick faktiskt mycket bra, väen fast det var första gången jag serverade med disk, en bricka så hade jag inte sönder ett enda glas!
Men jag är rädd för att det är nu i början när man är försiktig som olyckorna inte händer, det är när man tror att man är van som man slarvar.. Jaja, det är inte hela världen, glas går ju att ersätta!
Hoppas ni alla mår bra, jag vet att jag varit jätte dålig på att blogga men jag har haft fullt upp!
Santorini var i alla fall sjukt bra, i början var jag lite halvt besviken.
Ni förstår, Santorini ser precis ut som på vykort. Precis likadant.
Vilket innebär såklart att det är sjukt vackert men på något sätt känns det som om man varit där förut!!
Men det var underbart att ha egentid med George, bort ifrån Parga, barer, vänner och drama.
Och vi har bara njutit, promenerat, ätit, fikat.
Vi bodde i Imeriovigli, en by med 20 minuters promenad från största byn Fira och det var perfekt, lite utanför men ändå nära! Hade ett helt fantastiskt hotell, obeskrivligt vackert och fantastisk service!!

Jag bjuder på lite bilder, har så sjukt många men.. här är några!

Postat av: My

Du e värsta fotomodellen ju!

Det ser jätte fint ut, rekommenderar du mig o min kille att åka dit eller?

Kramis

2011-10-15 - 15:35:00
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: Anders

Det ser supermysigt ut!

2011-12-08 - 21:03:06
URL: http://www.santorinigrekland.se/
Postat av: Anders

Det ser supermysigt ut!

2011-12-08 - 21:04:03
URL: http://www.santorinigrekland.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: