The life of a Parga princess

2011-10-27 - 13:41:23
Ni vet hur jag hade de där dagarna då jag bara klagade och klagade och klagade och var inne i mönstret från förra vintern?
Bara en massa gäll.
Då sa George till mig på skarpen och sa "skärp dig, du lever som en prinsessa".
Då sa jag att livet att städa efter honom är knappast prinsesslikt.
Detta var då jag inte jobbade.
Senare på kvällen då jag fortfarande var grinig på honom så ringde jag hem honom från baren för att värmen inte fungerade och jag frös ju!!
Han kom såklart hem och skulle fixa det, även fast vi har värme från en vanlig AC så jag kunde ju gjort det själv..
Där ligger jag klockan 12 i sängen med ett glas rödvin i handen, tända ljus och en film.
Då, i det lilla ögonblicken förstod jag vad han pratade om.
Även nu, när jag hade i stort sett en tom bar från klockan 10-3 igår natt och kom hem och dog i sängen så vaknar jag nu klockan 2 efter att George har försökt väcka mig sedan klockan halv 11 från min lilla drömvärld.
Prinsessliv?
Jag vet inte... Men det är nog ganska likt...
Postat av: Casperalice

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2012-07-23 - 12:14:22
URL: http://casperalice.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: