The mistress

2011-10-22 - 19:54:02
Så, jag har diskutterat med Thea mycket de senaste dagarna och kommit fram till vad jag är.
Jag är älskarinnan.
Min pojkvän är nämligen gift med sin bar, och jag är älskarinnan på sidan.
Det betyder såklart inte att han inte älskar mig, men han kan ju inte lämna baren för han har ju ansvar.
Och han kan inte älska mig fullt ut för han har alltid baren i bakhuvudet.
Det låter kanske lite tragiskt, eller lite överdramatiskt.
Men som älskarinna har jag det rätt bra.
Jag får ju åka på resor, får en lägenhet att bo dit han kommer och sover sent på natten och några timmar på eftermiddagen, lite middagar då och då.
Jag är bara glad att jag inte behöver dela honom med en annan kvinna.
Det hade varit värre.
Eller, kanske samma sak, det hoppas jag att jag aldrig behöver ta reda på.


Ikväll är det lördag för er som inte vet det.
Jag har sminkat upp mig av någon anledning, mest för att jag var uttråkad tror jag.
Och ska möta Thea för middag på Oskar, jag har pizza cravings.
Imorgon är som sagt första dagen jag börjar kvälls skiftet på Prestige, sedan blir det jobb varje dag fram tills London.
Jag tror faktiskt inte att jag nämnt det i bloggen men ja, vi åker till London den 31 oktober till 4 november, den 4 november kommer jag hem :)
Och ja, jag drar med mig ännu en grek hem till Sverige men han ville så gärna komma med.
Denna är den sista, det lovar jag.
Om detta går åt helvete också så ger jag upp, det har jag lovat mig själv.
Stannar i alla fall bara 6 dagar, fram tills den 10 oktober då vi måste hem och öppna baren igen, vi stänger nämligen i 10 dagar för att vi spelat för hög musik under sommaren.
Men det blir en bra mjukstart förutom att den 28 har vi en helgdag här i Parga så då lär det nog vara rätt busy...
Få se hur det går...
Så här ser jag iaf ut, uppsminkad och nedklädd!
Lördag i Parga i oktober. Woho.
'

Postat av: My

Va fina läppar du har!

2011-10-22 - 21:56:35
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det va ju synd, att jag jobbar nästan hela tiden ni e här:-( måndagen e jag dock ledig. Vi fixar nåt;-) ska bli så kul å se er igen!!!!<3

2011-10-23 - 08:25:13
Postat av: Malin

yeeeey!!! då bokar jag måndagen åt dig Sofie!

2011-10-23 - 13:44:20
URL: http://malinbrobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: