When I'm down and feeling blue I close my eyes so I can be with you

2011-10-18 - 14:02:26
Jag mår inte bra.
Vintern kryper i mig.
Att känna lukten när dom eldar, en varm sol men en kall luft.
Det ger mig obehag.
Det gör mig inte lycklig längre.
Det ger mig panik.
Jag vet inte vad den kommer ifrån denna paniken.
Just nu ligger paniken i att än en gång vill jag försvinna men jag har ingenstans att ta vägen.
Det är en skitjobbig känsla.
Att vilja rymma men inte kunna gömma sig.
Jag vill krypa ihop i ett litet hörn och sitta där.
Och bara drömma mig bort till då mitt liv var enklare.
Till då jag var enklare.
Postat av: Lotta

Ta med mig, för du beskrev var enda känsla jag har i kroppen i denna sekund.

2011-10-18 - 16:34:40
URL: http://itwasnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: