Will you remember what you promised me

2011-10-01 - 19:36:14
Jag vet inte men jag känner mig lite deprimerad...
Jag har inte lust med något egentligen. Eller, jag har inte lust att fixa i huset.
Jag har bara inte lust.
Kan ju ha med huvudvärken at göra och faktum att jag inte ätit något än idag.
Förutom chips dåra.
Men jag vet inte..
Jag är skrämd av det som komma skall.
Allt känns så ovisst.
Det är som mitt liv nu är ett enda svart hål och allt kan hända.
Jag har ingen aning om hur någonting ska gå.
Hur mitt liv kommer se ut.
Det är skrämmande för någon som mig.
För jag säger det igen, jag lever alltid i framtiden.
Jag är beroende av den.
Och att inte ha någon aning om vad den kommer ge, det gör mig livrädd.


Men jag har fixat i ordning mig och ska försöka njuta av en lördag kväll ute.
Det brukar inte vara jätte kul med massvis med folk och ap hög grekisk musik, mycket rök och G kommer antagligen vara tvungen att jobba i baren.
Men jag ska göra ett gott försök.
Om det suger så går jag bara hem, kryper under täcket och tittar på någon av mina filmkanaler.
Det är inte helt fel heller.


Postat av: My

Hoppas det blir en kul kväll!!

2011-10-02 - 01:03:47
URL: http://mys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: