Hjärtligt välkomna till ett nytt liv

2011-09-22 - 00:44:22
Så, vi börjar om.
Från början.
Jag heter Malin för er som inte känner mig.
22 år gammal.
Bor i Parga i Grekland sedan maj 2010 då jag flyttade till Parga, Grekland, för att bli reseledare.
Ni kan klichén, ni kan historien, träffade kärleken.
Flera stycken faktiskt.
Men mest av allt hittade jag mig själv och en plats här.
I bloggen tänker jag skriva om allt jag känner för, som vanligt.
Jag har saknat att skriva.
Jag har saknat min blogg och allt den står för.
Så jag tänker inte skriva inlägg och låtsas att allt är rosa och blommigt och glatt när det inte är det.
Men jag tänker tala om för er hur bra jag har det.

Jag bor nu i en liten men fantastisk nyrenoverad lägenhet med min pojkvän George, Georgios, i bloggen kommer jag nog mest skriva G.
Om en och en halv vecka slutar min andra säsong som reseledare och jag börjar på nytt.
G har en bar här i Parga och jag tänker jobba här så mycket som behövs.

Parga är en fantastisk liten by på Greklands fastland.
Mycket liten, mycket genuin, mycket vacker.
Jag älskar det här.
Välkomna in i min värld.
Postat av: My

Spännande!

2011-09-22 - 21:21:07
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: Åsa Nyberg

Välkommen tillbaka :) Har saknat att läsa om Parga och hur du har det!!! Hoppas du får några bra sista veckor på säsongen och en skön semester!!!

2011-09-26 - 17:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: