I forgot you

2011-09-25 - 19:43:49
Jag glomde faktiskt att jag hae oppnat bloggen igen.
Jag har anda inte haft tid, har haft min mamma, min moster, min kusin och hennes son pa besok och denna vecka ar min lillebror har med sin flickvan.
Det ar aven sista veckan pa sasongen sa det ar mycket som ska fixas och jag och G ar inte klara med lagenheten an, mer an halften av mina klader ar nedstoppade i resvaskan som ligger i bilen!
Det ska fixas pa sondag, pa lordag ska jag stanna ute heeeela natten och ha kul, och pa sondag ska jag ha en hemma dag och bara fixa och dona!
Och sedan ar det dags for sista besoket, Ida kommer och halsar pa igen pa mandagen.
Sedan far jag och G semester, vi har bokat resa till Santorini den 7 oktober... Ord kan inte beskriva hur mycket jag langtar!
Postat av: Lotta

2011-09-26 - 12:40:53
Postat av: L

Jag har hört att santorini skall vara helt fantastiskt. Lova att fotografera mycket. Så lycklig över att din blogg lever igen, du känns alltid lite närmre när jag får läsa dina ord.



<3

2011-09-26 - 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: